Tuesday 12 June 2012

kõik on täpselt nii,nagu ennegi


Miski pole tõelisem kui need võimsad vapustused, mida teineteises tekitavad kaks hinge pilkude sädet vahetades.

Mis kainena meelel, need purjus peaga keelel. 


I can't never forget, the way you held your arms around me.I guess i have to admit, i was afraid to end of lonely. 


Can't imagine life without you, cause i don't wanna have another love, yes i adore youuu but i won't be coming back.


Did it make you feel good to see me hurt? Are you happy to see, you broke be first? 


Miks inimesed ei võiks lihtsalt leppida sellega kes nad on ? Miks nad peavad tegema haiget, kuigi nad teavad, et see võib viia inimese rivist välja ? Miks Sina pidid sel õhtul rikkuma kõik selle, mis tundus algul nii ilus ja hea ? Miks on vaja mängida ühe tüdruku ilusa, ainulaadse ja täiesti ainukese südamega ? Kas sa tõesti usud, et kui sa seda teed, siis haavad paranevad ? Jah, sul on õigus, need paranevad, aga kas sa ka kujutad ette millised armid sa tegid ? 


“Please.” “No.” Please.” “No.” “Please.” “Fine.” “Really?” “No.” 


Tell them all I know now, shout it from the roof tops, write it on the sky line, all we had is gone now. Tell them I was happy and my heart is broken, all my scars are open, tell them what I hoped would be impossible. 




Mõned ei õpi kunagi midagi, kuna taipavad kõike liiga ruttu.


Pisarad on sõnad, millest süda ei ole rääkinud. 


Ma olen väike liivatera sinu suures liiva karjääris, mille kadumist sa tähele ei pane.Aga kui ma lendasin teisse liiva karjääri. Panid sa mind tähele ja palusid et ma tagasi tuleksin, seda ma tegin, ja nüüd jälle see vana jant edasi ka läheb. Liivaterad kaovad, ja inimesed kaovad. Hoia neid ,kes sul veel alles on. ja ära lase neil olla see liivatera, mida sul tegelikult oleks vaja et üks kena liivaloss ehitada 


Mul oli palju, et sind ligi tõmmata, kuid mitte piisavalt, et sind kinni hoida. 


Unustada sind ma kauaks võin ... ning siis jälle algab kõik uuesti.


Mu jäises südames on verega kirjutatud ainult üks nimi. 


Ma pole see ,kes ma olin eile, ma pole see, kes olin hetk tagasi, homme pole ka see, kes ülehomme olen, ja enam iial pole see, kes kunagi olin.


Mu maailm variseb kokku ja õnnelik lõpp jookseb eest ära. 


It's hard to say i love you,as i am standing over your grave. 


Because of you i'm afraid to fall in love with someone 'cause i don't want to get hurt again, like you'd hurt me.


Ex bf: Does he make you smile as i did? Girl: He does not make me cry as you did ;)


Have you ever love someone so much, you can barely breath when you're with them?


There is just big big empty inside me.


Oh how long we haven't met? how long we haven't kiss? How long we haven't touch? How long we haven't talk to each other? Hun, i missss you so damn much.


Inimesed, kelle pärast me kannatame ei ole seda väärt. Inimene, kes meile kannatamist väärt oleks, ei laseks meil iial kannatada 


I miss you like desert miss the rain.


Ma igatsen sind nagu kõrb vihma, nagu paks laps kommi, nagu kohv piima, nagu tee suhkrut, nagu käekott sangasid, nagu friikartulid kastet, nagu naised pikki juukseid, nagu lill mulda, nagu taevas päikest, nagu talv lund, nagu suusad keppe, nagu kelk nööri, nagu rott saba, nagu telefon akut, nagu uks linki, nagu lamp pirni, nagu maja voolu, nagu meri kalu, nagu arvuti klaviatuuri. Ma igatsen sind nii nagu sa seda iialgi ei teeks.


I smile 'cause i know how it's pain you when you see i am over you. 


Sind vaadata ja mitte suudelda on sama, kui seista allika ääres ja surra janusse.


Mida rohkem mõtled sellele, mis oleks võinud olla, kuid mida polnud, seda valusam sul on .


Ma tahan magada, aga kui silmad avan näen tühjust.


When Justin Bieber said he was having a baby, Bruno Mars threw a grenade at him and said: You're gay!! which made Lady gaga call Alejandro for help. Rihanna was scared the world would end, so she took drugs and forgot her name. Eminem said : Im not afraid of dying. Britney told Rihanna drugs were toxic, and Rihanna told her: Go work as a circus clown, u freak! Finally, Nelly woke up saying. Phew! it was only just a dream 


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.


Vaata mulle otsa ja sa näed et suudan elada ilma sinuta kuid ära vaata mulle silmadesse mis reedavad et valetan 


Maybe our relationship isn't crazy as it seems, maybe that's just happen when tornado mets a volcano, 'cause all i know is i love you too much to walk away now. 


kõik mis sa teed, teed kõik endale. 


You're everything i wanted to be, if you could only see your heart belongs to me, i love you so damn much


. Ma ei karda aeglaselt edasi minemist, aga ma vihkan paigalseismist. 


Sa tegid mulle haiget ja siis hiljem mõistsid, et sul on kahju .. Kuid, sul on ka ennem olnud kahju, kas see pani mind vähem kannatama, kui ma andsin andeks ? Ei, me oleme jälle tagasi alguses, aga seekord millegi uue alguses .. Selle alguses, et ma ei anna sulle andeks ja sa pead oma kahjumiga üksinda hakkama saama


Ma armastan sind nagu kaste armastab lilli, nagu linnud armastavad päikesepaistet, nagu merelained armastavad tuult


When I'm not there... do you think of me? When you're sad and something's bothering you... do you wish I were there to help comfort you? When you've had a long hard day... do you smile knowing that soon you'll be seeing me, and everything will seem better, even if it's just for a moment? When you lay down at night... do you look back and cherish the new memories you've made with me? And when you get up in the morning, does everything inside of you smile, knowing that this will be another day that we'll be together? because that's how I think of you...


See on kummaline valu. Surra igatsusest millegi järele, mida sul kunagi ei õnnestunud läbi elada.


Just because I moved on doesn't mean I won't be here if you change your mind.


"Ma suren suudeldes su jahtunud huuli." 


Sa tegid sellest kõigest reaalsuse, millest kartsin isegi mõelda. 


It's so funny, when every second... everything will change.

No comments:

Post a Comment