Friday 8 June 2012

***


See, mida oled kunagi armastanud, jääb sulle aardeks igavesti

It kills me to know that you're online ,but you wont talk to me ,then I realize She's online too

You didn't lose me, you let me go.

I guess we all make mistakes sometimes.But you were my biggest


A wise boys kisses ,but does not love ,listens but does not believe and leaves before he is left.

Having a guy dump you and say "We can still be friends" Is like having your mom say "Your dog died ,but you can still keep it."

Armastan sind, ainult mitte sellepärast, milline oled sina, vaid ka sellepärast, milline olen mina sinuga.

Pole midagi valusamat kui pettuda armastatud inimeses.

Armasta kui sind armastatakse, unusta enne kui sind unustatakse.

Naistele meeldib matemaatika: nad jagavad oma vanuse kahega, korrutavad oma riietuse maksumuse kolmega ning liidavad sõbranna vanusele vähemalt viis.


Miks pannakse orkaanidele naiste nimed: tulles on nad märjad ja metsikud, kuid lahkuvad koos sinu maja ja autoga.

Meie alguse ja lõpu vahel on vaid petlik sekund.


Sa võid mu maha jätta,kuid palun ära mind peta

Ma võin tunda su peale viha, kuid siiski ununeb see, kui ma sind näen .

Ma lasin su käest, arvates, et tuleb paremaid. Avastades lõpuks, et oled ainuke, kes midagi on tähendanud ja tähendad siiamaani.

"Sa küsid, millest selline ma olen? Kord tujutu ja halb, kord jälle hell ja õrn. Sa küsid, kas mul südant pole, kas kordki ma pole armastand. Ma parem vaikin, kuid vastata ei suuda, sest ei aita sõnad, kui ei mõista hing. Ja kui mind õrnalt enda vastu surud, siis surra võin, sest nõnda armastan ma sind."


Vahest on selline tunne, et ei tea isegi, mida tahaks. Tegelikult nagu ei olegi mingit tunnet. Ainult väsimus ja tühjus. Ma ei saa aru enam ei endast, ega teistest. Ma ei saa aru, miks sul oli vaja üldse tulla, kui sa kavatsed varsti lahkuda. Või tulid sa ainult mõne teise asja pärast, mida ma isegi ei oska seletada. Jäävadki ainult küsimused, ilma vastusteta. See piinab. Aga ma siiski tänan, sest ilusat on palju ..



Tired of trying, Sick of crying, yeah i'm smiling but inside i'm dying!


Kui ma oskaksin olla, siis ma oleks Sinu jaoks ideaalne

Kõige valjemini nõutakse tavaliselt vaikust.


Kui tihti pole miskit hästi ja kui harva on KÕIK täiuslik.


Ma ei saa aru, miks peab alati midagi ilgelt sitasti minema, et meile meelde tuleks, kui vedanud meil tegelikult on! Miks on alati vaja õnnetusi, et inimesed hakkaksid elu väärtustama? Miks on vaja hoolida inimestest pärast surma, kui me pole seda teinud nende eluajal

Kas kestab see kaua? Kas seekord on ilus? Jah, seekord on hea, ei tunne ma vilu. Seekord on päris, nii nagu kombeks. Oh seekord ma tean, me jääme ka homseks. Ma palun ennast, et hoiaksin seda, ma palun ennast, et vajaksin teda.

Ma olin laps kui sa mind kohtasid Ma olin laps keda sa muuta proovisid Ma olin laps kelle nime sa mustasid Ma olin laps kellele sa haiget tegid Ma olin laps kes uskus su juttu Ma olin laps kes sai suureks ruttu Ma olin laps ja sina olid purjus Ma olin laps kuid sina olid lurjus Ma olin laps stopp!Sa olid ka kaine Ma olin laps kuid nüüd ma olen naine

Miks on nii, et kui kaotad kellegi, siis igaveseks, aga kui leiad kellegi, siis ainult hetkeks?

Kasvades õpime, et isegi see üksainus inimene, kes ei tohiks meid kunagi alt vedada, teeb seda ilmselt siiski.

Me südamed murduvad ilmselt rohkem, kui üks kord ja iga korraga on see raskem.
Me tülitseme parima sõbraga, me nutame, sest aeg lendab liiga kiirelt ning lõpuks kaotame kellegi, keda armastame. Nii et tee liiga palju fotosid, naera liiga palju ja armasta, nagu poleks kunagi haiget saanud, sest iga 60 sekundit pahurust on minut õnne, mida ei saa kunagi tagasi.
Ära karda, et su elu lõppeb, karda, et see ei algagi!


ja see ei tähenda, et ma nutan ja tahan sind tagasi, ma lihtsalt tuletasin meelde aegu mil ma sind veel armastasin.

Kui sündisid, nutsid sina ning maailm rõõmustas. Elama peab nii, et kui sured, siis sina rõõmustad ning maailm nutab


Ära taha olla see, kes sa pole, vaid ole see, kes olema pead, ning varsti avastad, et olid see, kes olla tahtsid...


I guess nothing lasts forever, so live it up, drink it down, laugh it off, avoid the bullshit, take chances & never have regrets, because at one point, everything you did, was exactly what you wanted!

Loogika viib sind punktist A punkti B, kujutlusvõime aga kõikjale

Kartlik kuuleb sahinaid igal sammul

See, mida oled kunagi armastanud, jääb sulle aardeks igavesti


Miks igatseb süda seda, mida iial kätte ei saa?


Me õpime ainult nendelt, keda me armastame.

Ärge kunagi kahetsege. Kõik hea on imetore. Kõik halb on kogemus.


Kaotad sõbrast poole, kui ta armub.

Kui oodatakse, tunduvad hetked aastatena, kui aga meenutatakse, tunduvad aastad hetkedena.

"Kõik,mida raha eest saab, on odavalt saadud."

Suurim rahuldus on teha seda, mida teiste arvates sa teha ei suuda.

Life ends when you stop dreaming. Hope ends when you stop believing. Love ends when you stop caring. So - DREAM, BELIEVE AND ALWAYS CARE!


Hea advokaat tunneb seadust, väga hea advokaat aga kohtunikku


You talk to God - you're religious; God talks to you - you're psychotic


Olete te pannud tähele, kuidas inimesed kõhelema hakkavad, kui sa neid pikalt vaatad ? Kas teate ,et inimesed lihtsalt muutuvad ülepäeva? Olete lihtsalt suure vihaga klaasi vastu maad visanud ja peale seda hüsteeriliselt naerma hakanud, kuni lõpuks pisarad tulevad? Olete kunagi tundnud midagi,mida te teate, et mitte kunagi enam tundma ei hakka? Olete tundnud ennast kõrvalise isikuna oma sõprade seltsis ? Olete bussijaamas kontserti andnud inimestele, keda seal ei ole olnud? Olete kunagi tundnud, et kõik on perfecktne ? Olete tundnud ,et tahaks lihtsalt kõik perse saata ning lihtsalt minema minna ? Olete kunagi mõelnud ,et kas see koht ,mis seal "Viru valge" reklaamis on tõesti olemas? Olete te kunagi mõelnud ,et fuck up kõik ja paneme pidu nii ,et järgmine päev ärkate kuskilt ,kus te mitte kunagi pole olnud ?



Külmunud süda ei tähenda viha. See on periood, kus sa oled saanud üle kõigest, sa ei taha midagi enam tagasi, ei taha kedagi tagasi. On need, kes on. Ja nende jaoks jääb süda alati soojaks ja hoolivaks. Külmununa tunned, et ei taha lasta kedagi endale ligi. Ei taha lihtsalt jälle usaldada ja pettuda. Kuid ükskord tuleb see päev, kui meie juurde tullakse ja ollakse meie kõrval. Lihtsalt igal sammul ollakse meiega. Võibolla see aitab? Ehk.

No comments:

Post a Comment