Friday 8 June 2012

***


- Naer on kate, mille alla peidetakse suurimad mured ja valud.

- Nii on elu: ühte suudeldakse, teisega käiakse, kuid kolmandat armastatakse tõsiselt ja palavalt

- Nii tume on ääretu taevas, nii tume on sügise öö. Nii palav on nutetud pisar, kui lahku läeb sõprade tee.

- Noorus on kurblik romaan, mida lugedes langevad pisarad.

- Noorus see on tühjade tuulte, kaugete sihtide aeg, tihti täis valusaid silmapilke, andeksandmatuid pettumusi ja mälestusi. Kuid tihti täis hetki, mis ei unune eal, mis säravad aastate pärast, kui armastus on ammu kustunud. ja kõigest ilusast on jäänud vaid mälestus.

- Nutmiseta pisarad on kõige valusamad.

- Nõelasilma ei mahu kahte niiti ega südamesse kahte armastust.

- Nõges pole lille liigist, poiss inimese liigist. Nõges kõrvetab, teeb paha, poiss armastab ja jätab maha.

- Näkku ütled südamesse läheb.

- Liiga tihti me ei näe, mis meil on, kuni see on läinud. Liiga tihti me jääme hiljaks, et öelda: Anna andeks ma tegin vea. Mõnikord tundub, et me teeme neile kõige rohkem liiga, kes on meile kõige lähedasemad.

- See, kellel on haigus kõigile inimestele tõtt näkku öelda,
pole sellega enda juures veel algust teinud.

- Kurbuse kõige kõrgemal astmel pisarad puuduvad.

- Parim kättemaks vihale, on naer!

- Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust.

- Ma pole pika vihaga- maksan kätte ja unustan!

- Ma andestan, kuid ei unusta.

- Kes lakkab olemast sõber, polnud seda kunagi.

- "Sõber" on vahel sõna, millel puudub mõte.

- Otsides paremat, kaotad ka selle, mis oli hea!

- When I saw you I liked you, when I liked you I loved you, when I loved you I lost you.

- Having a guy dump you and say "We can still be friends" Is like having your mom say "Your dog died but you can still keep it"

- Nobody's perfect and since I'm nobody...

- I'm not myself today. Maybe I'm you.

- On the other hand... you have different fingers.

- Always remember you're unique, just like everyone else.

- He who laughs last thinks slowest!

- You're never too old to learn something stupid.

- Do files get embarrassed when they get unzipped?

- Avoid fruits and nuts. You are what you eat.

- All true wisdom is found on T-shirts.

- 90% of all statistics are made up.

- My parents made me what I am today. I'm thinking of suing.

- You can't have everything...where would you put it?

- Death is caused by swallowing small amounts of saliva over a long period
of time.

- In just two days, tomorrow will be yesterday.

- Everyone has a photographic memory, some just don't have film.

- A chicken is an egg's way of producing more eggs.

- e-i-e-i-o is actually a gross misspelling of the word "farm".

- Deja moo = "I swear that's the exact same cow we passed about six miles
ago."

- I am in shape. Round is a shape. (Ma olen vormis. Ümmargune on ka vorm.)

- Smile, it makes people wonder what you are thinking. (Naerata ja see paneb inimesi huvi tundma, millest sa mõtled.)

- I bought some powdered water, but I don't know what to add.

- Never lend your car to anyone to whom you have given birth.

- Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time. I think I've
forgotten this before.

- An unbreakable toy is useful for breaking other toys.

- Where ever you go, there you are

- Even a broken clock is right twice a day.

- If everything seems to be going well, you have obviously overlooked
something.

- If age is an attitude, I need an attitude adjustment.

- If practice makes perfect, and I am doing it wrong, then I am doing it
perfectly wrong.

- Opinions are like assholes... everybody's got one, and they're often full of
shit.

- I just don trust to anything that bleeds for 5 days and doesn't die.

- I know that you believe that you understood what you think I said, but I
am not sure you realize that what you heard is not what I meant.

- When I was born I was so surprised, I couldn't talk for a year and a half.

- Even if you're on the right track, you'll get run over if you just sit there.

- I grew up with six brothers. That's how I learned to dance - waiting to get into the bathroom.

- Only drug dealers and software companies call their customers 'users'.

- Some are born great, some achieve greatness, and some hire public relations officers.

- Make yourself at home! Clean my kitchen.

- A hard-on doesn't count as personal growth.

- I started out with nothing & still have most of it left.

- I pretend to work. They pretend to pay me.

- I like cats, too. Let's exchange recipes.

- I'm not your type. I'm not inflatable.

- Is it time for your medication or mine?

- Nice perfume. Must you marinate in it?

- A foolish man tells a woman to stop talking, but a wise man tells her that she looks extremely beautiful when her lips are closed.

- Three FASTEST means of Communication :
1. Tele-Phone
2. Tele-Vision
3. Tell to Woman


- Love your friends not their sisters. Love your sisters not their friends.

- Let us be generous like this : Four Ants are moving through a forest.
They see an elephant coming towards them.

Ant 1 says : we should KILL him.
Ant 2 says : No, Let us break his Leg alone.
Ant 3 says : No, we will just throw him away from our path..
Ant 4 says : No, we will LEAVE him because he is ALONE and we are FOUR.

- If you do NOT have a Girl Friend - You are missing SOME thing in your life.
If you HAVE a Girl Friend - You are missing EVERY thing in your life.

- Question: When do you CONGRATULATE someone for their MISTAKE.
Answer: On their MARRIAGE.

- Why Government do NOT allow a Man to MARRY 2 Women.

- Jumal lõi mehe, vaatas tagasi ja mõtles: "Ma suudan paremat!" ja lõi naise

- Mina olen homme kaineaga sina oled loll edasi.

- Seks on muidu lõpphea, ainult käsi väsib ära.

- Peeru Paeluss(Pearu Paulus)
- Ida-Jänes(Eda-Ines)
- Tuti Helve (Heti Tulve)

- Sitavares on suur lennuvõimetu lind

- Kui ma võtan pika naise, mis siis saab, kui välku lööb?

- Sekspomm ühte ja samasse voodisse 2x ei kuku

- ALKOHOL TEEB NAISED KOLEDAKS! Naised ärge jooge!
Siis meie ei pea teid tagasi ilusateks jooma :D

- Sain sooja soovituse normaalseks hakata.

- My brain has two sides - on the left, there's nothing right and on the right there's nothing left

- Mess with da best & die like da rest...

- Arvad, et oled asendamatu? - Pista näpp korra vette ja vaata, kas jääb auk alles.

- Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi...

- Hell was full... So im back!

- I know KARATE...and many more such words.

- Ega suvi pole naljaasi - sest hernes tahab keppi, till tõuseb, redis läheb kõvaks, kartul tahab panemist ja kurk kiletamist.

- Ärge öelge mulle seda mida ma tegema pean ja mina ei ütle teile seda kuhu te minema peate!

- Drinking doesn´t solve your problems, it will give you intresting new ones.

- mõned vead on liiga head, et neid ainult korra elus teha.
- Rullnokk: "Jõu klahvid, mis klimberdate?"

- Enne must minevik, kui LILLA tulevik!

- Milles peitub see keemia, et ma saan ükskord preemia?

- Tutvun meeldiva neiu või noormehega. Ise olen meeldiv neiu või noormees.

- Kõik mis ei tapa, teeb vigaseks.

*See, kes mõtles välja kella keeramise võiks omale kellad persse keerata!

*mälu on lühike ja juhtmed on pikad. oleks vastupidi, oleks hea

*In The Middle Of Nowere,Next To Nothing

*alkoholivabast õllest kumminaiseni on vaid üks samm

*alkokeeld-kas selliste eestit soomlased tahtsidki?

*don't hit kids. no, seriously, they have guns now.

*you sould put a condom on your head because if you're going to act like a penis you should have no problem dressing like one.

*"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd betteter have a good hand."- Woody Allen

*Hello! I am not crazy, I`m just a little unwell.

*Mehed on nagu parkimiskohad. Kõik head on alati ära võetud ja alles ainult invaliididele.

*Ürgisastel on omad seadused- nuiaga pähe ja koopasse ää.....

*Palun vaikust, ma arenen !

*don't think of yourself as an ugly person, think of yourself as a beautiful monkey

*elu on kui lehm,iga päev saab pulli

*Aeg on nagu mees,teda ei huvita mida ma tahan

*mina pole midagi, sina pole sedagi

*Need lehmad, kes rohkem jooksevad ja udarat raputavad, teevadki jogurtit

*too weird to live, too rare to die

*A life!? Where can i download one of those?

*Jesus is coming.. everyone look busy.

*Behind the most beautiful eyes of an angel, lies the smile of a devil.

*Tequila is like amnesia in a bottle.

*Minu kõige metsikum peoöö oli siis, kui ma oma hamstrile disko korraldasin!

*Girls have unique magic powers-> They get wet without water,bleed without injury, and make boneless things hard...

*Kes on Eestis kõige lühem mees?Vastus: ? - Kärna Ärni. Kotid on kohe silmade all.

*Mitu korda ma pean vett tõmbama, et Sa kaoksid?

*Ole kasulik ja pane tihasele pekki!

*Kui sa tundsid end puudutatuna, siis tea, et keegi katsus sind.

*Let's do it like they do on the Discovery channel.

*Blond hetk!

*When I die, bury me under the Pub ... So my husband will visit me 7 times at week :)

*Tere! Minu nimi on John Smith ja ma tutvustan teile hämmastavat vinnieemaldusvahendit Adobe Photoshop.

*Mu elus on üks reegel- mingeid reegleid polegi!

*Head lapsed, need kasvavad Vistata!

*Arvamus on nagu perse- igaühel oma.

*Ärge võtke elu liiga tõsiselt, nagunii te sellest eluga ei pääse!

*Krokodill lööb merel lupsu, järab surnud teletupsu, kurb on loomakese amet, sitalt seedub lilla samet


*Ükski inimene ei ole nii rikas,et oma minevikku tagasi osta

*Kuidas mehed ei mõista,et naised ei tee oma elus lolluseid mitte hooletusest või kergemeelsusest,vaid siis kui nad on õnnetud

*We're living for weekends,for woodstock and for love!

*Suitsetamine võimaldab sul uskuda,et sa teed midagi,kui sa midagi ei tee...

*Armastus on sisemine sügelus mida väljastpoolt kratsida ei saa.

*Kas panna minema või minna panema - selles on küsimus.

*Kõik naised on loomult inglid. Kui neil aga tiivad murtakse, istuvad nad luua selga."

*Sa oled kui taevast kukkunud ingel. Kahju ainult, et näo peale!

*sirged trepiastmed

*madu näljas, vajan hiirabi

*Miks pannakse orkaanidele naiste nimed: tulles on nad märjad ja metsikud, kuid lahkuvad koos sinu maja ja autoga

*Kui smurf punastab kas ta läheb lillaks?

*Ära anda idiootidest majakaaslased


*Minu filosoofia on: "Kui elu annab sulle sidruneid. Tee limpsi"

*pärast jaanuarikuu tormi: Tulnud katus. Sobib keskmise suurusega elamule. Sõbralik.
*mul puudub austus kaamelite jm loomade vastu, kes elavad nädal aega joomata

*mehed on nagu pilved: kui hommikuks ära lähevad, võib veel täitsa ilus ilm tulla

*naine peab olema nagu toonekurg: pikkade jalgadega ja tooma lapsi

*tsernobõli siil

*Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

*Roses are red, Violets Are blue, When god gave brains, Where the hell where you

*Damn right I'm good in bed i can sleep for hours!

Theres always a light at the end of a tunnel, just pray its not a train!

*Lapsed, mitu korda pean ma teile rääkima: ärge mängige kirvega! Taguge see endale pähe!

*ja kui ma hulluks lähen, siis sinu ma võtan küll kaasa

*Kui neil seal taevas šokolaadi pole, siis ma sinna ei lähe!!

*Tänane doonor on homne abivajaja

*Of course I´m sane. The voices said so.

*Müüja:Kas teil 30 senti on?Mees:Ei tea, pole mõõtnud.

*when I grow up I'll be stable

*Kes viimasena naerab, naerab hammasteta.

*sõber on nagu piss püksis. kõik näevad aga ainult sina tunned.

*Quod me nutrit me destruit - see mis mind toidab...see mind ka hävitab!!!!

*mittearusaamisekaru ehk nepanimõmm

*Elu on sugulisel teel leviv raske haigus, mis lõppeb alati surmaga

*Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.

*Iga asi, mis juhtub piisavalt palju kordi, et sind ärritada, juhtub ühe korra veel.

*KIA- Killed In Action

*armastus on nagu lõke, paar keppi ja leek põleb jälle!

*no one dies a virgin, life screws us all.

*What the fuck does WTF mean???"

*"Save a tree.Eat a beaver"

*teistel planeetidel pidi elu võimatu olema, kuid ega meil siin ka kerge pole

*töö tegi ahvist inimese, töö selle vea ka parandab...

*ostan kiirelt iglu või abiellun eskimoga

*suitsetajate ja mittesuitsetaja lauad restoraanis on sama mis ujulas pissijate ja mitte pissijate rajad

*-igaühe jaoks on kuskil keegi.......ja minu jaoks lõigi Jumal kassi.

*Müüa südametunnistus..ületuunitud..ü
lekasutatud

*1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d!

*"Kes kaua sõuab, sel mädanevad aerud kätte ära"

*"Üks pea on hea, kaks on juba inetu"

*ära sõida kiiremini kui lendab sinu kaitseingel!!!

*Siil udus on suur oht!

*Ma tean küll kus ma elan

*Kui tahad kohvi voodisse, eks maga siis köögis!

*Enne minuga kohtumist ei uskunud keegi, et põrgu on olemas:P

*kurvast pepust ei tule õnnelikku peeru

*A man can kiss his wife goodbye. A flower can kiss a butterfly.Wine can kiss a frosted glass.But u my friend can kiss my ass!

Lapsed, kirves ei ole mänguasi, raiuge see endale pähe !!!

*Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende poste lugeda.
*Kullatud stange ei tee Opelist Ferrarit!

*Eksam - see on justkui vastutuult kusemine!

*Teooria - kui sa tead kõike, kuid miski ei tööta.

Praktika – kui kõik töötab, aga sa ei tea miks.
Siin IT-osakonnas me ühendame teooria ja praktika – miski ei tööta ja keegi ei tea miks!

*Ämma tuleb hoida nagu roosi - kaelast saati vee sees ning pimedas keldris.

*Töö on meie sõber- teda me ei puutu, alkohol on meie vaenlane- teda me hävitame.

*talupoeg puhh

*kardemoni lillad röövlid

*karlson matuselt

*Anti Vabapäev

*kui miski muu ei loe, siis Sebastian Loeb.(kuulus autorallisõitja).

- Today you'll hate me - tomorrow you'll miss me !

- Tired of trying, Sick of crying, yeah i'm smiling but inside i'm dying!

- Enjoy your life today because yesterday had gone and tomorrow may never come .

- The worst way to miss someone is when they are standing right next to you, and you know you cannot have them.

- If you love someone tell them... because hearts are often broken by words left unspoken

-Angels exist, only sometimes they don't have wings and then we call them friends .

-You can live in your dreams, but one day you need wake up and step in to real world!!

- I know, i make mistakes. but this is a part of my life.

-You don't love me because i'm is beautiful, but i'm is beautiful because you love me.

- Ei ole paremaid ega halvemaid aegu , on ainult hetk , milles viibime praegu !

- Pilgud on esimesed armastuskirjad .

- Minu ehitatud unistusteloss sai pihta kärbsepiitsaga ning läks laiali nagu pisar, mis kukkus kõrgelt padjapüürile, kuid see ei olnud valus, sest see loss oli ehitatud vaid õhust ja armastusest !


- Naerata alati väikestele lastele vastu,nendest mitte välja tegemine võib hävitada nende usu,et maailm on hea.
- Elu on nagu tee mida mööda me käime, kui jõuame küllalt kaugele tuleb ette kuristik millesse peame hüppama.

- Elu on nagu joonistus ilma kustukummita.

- "Sõber" on vahel sõna, millel puudub mõte.

- Mul ei jää su nimi kuidagi meelde, kas ma võin sind lihtsalt sitapeaks kutsuda..??

- Tõeline sõprus on sõlm, mille inglid on sidunud .

- Kuskil pole kirjas, et inimene peab alati lollakalt rõõmus olema.

- Kui mind poleks oleks maailm täiuslik . Mina ise olengi üks suur viga .

- Täna pakun oma südant poole hinnaga . Kas võtad ?

- Ma võin ju naeratada, kuid sisimas ma vihkan , nutan ja südames on valud .

- Ära ürita mind parandada , ma ei ole katki.. Päriselt ..

- Ma ei mäleta päevi vaid hetki .

- Ma vihkan valesid, ka ilusaid .

- Me pole täna need kes olime eile ja me homme need kes olime täna .

- Õigluse vihkaja jääb alati üksi .

- Inimene usub kõike, kui talle seda kõrva sisse sosistada.

- Ükski sõna ei väljenda niipalju armastust, kui seda teevad silmad.

- Miks küll kohus ei karista neid, kes lõhuvad südameid ?

- Olen lihtne tüdruk ,kes mõtleb alatihti vasakule .

- sa oled juba terve päeva mu peas ringijooksnud, kas sa juba ära ei väsi?

- sõbrad , ma ei saa teile päikesepaistelist ilma lubada aga ma saan teil vihmavarju peakohal hoida , kui sajab !

- Võimalus ei oota, et sa uksele koputaksid. Uks tuleb maha murda.

- I Always Know That You make me smile .

- Everything happens for a reason.

- I just wish i knew what to do, to make you love me like i love you.

- If you were to ask how many times you run trough my mind, I'd only say: once, because you never even left.

- If that aint love then I don't know what love is.

- When you smile my whole body shivers because I know that one day you'll be smiling for me.

- Some people just want everything. But everything means nothing for me, if I ain't got you.

- You only see what your eyes want to see.

- You'll always be that part of my heart that no one will touch.

- Always look on the bright side of life.

- Try your best, because even if you fail you know you tried.

- On miski, mis ei kasva puu otsas, millest me ei loe koolis ja mida ei saa raha eest osta. See on kunst näha elu läbi oma südame. Armastus on kõik, mida me vajame.

- Armastus ei küsi aega, kohta ega vanust.

- Ela oma elu, enne kui uut alustad .

- Mood tuleb ja läheb, aga ohvrid jäävad .

- Lühim vahemaa kahe inimese vahel on naer .

- Mõtlen endast, kui kingitusest, mida igaühele kinkida ei saa!

- Sõprus pole rikutud südamete jaoks.

- Väga tihti sa ütled mulle, et sa armastad mind. Ükspäev ütlen mina sulle pisarais, et ma vajan sind praegu niinii väga ! Kui sa sel hetkel kahtled mu siiruses siis see tähendab, et need samasugused laused mida sa mulle korrutasid olid vaid sinu nõmedad naljad .

- Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuda elada mõttega, et mul pole sind.

- Kui Sa ei ole samal arvamustel oma armastatuga, siis näe olukorda nii, nagu see on just nüüd, mitte kuidas see oli.

- Ilma naljata ei ole lõbus, ilma usalduseta ei ole mõtet ja ilma armastuseta ei saa.

- Elu ilma sõbrata on elu ilma päikseta.

- Mõelge sellele, et tänast päeva ei tule enam kunagi.

- Kui sinu puudumist ei märgata, siis pole vahet, on sind siin või mitte.

- Iga inimene on täpselt niikaua elus, kui mõni olend maailmas temast veel tõeliselt hoolib.

- Kui armastatakse, siis on süda see, kes otsustab.

- Mälestus on ainuke paradiis, kust keegi meid välja ei saa ajada .

- Ma olen see, kes ma olen, mitte päris hea ja mitte ka päris halb, lihtsalt ainult see kes ma olen.


-Õpi ennem inimest tundma, siis ütle, mis sul öelda on.

-Enne kui millestki loobud,mõtle,mis sul kaotada on.

-Inimesi tuleb hinnata selle järgi kes nad on mitte selle järgi kes nad olid.

-Pole olemas koledaid inimesi,on vaid koledad silmad,kes neid inimesi koledatena näevad.

-Pole oluline pakend,vaid sisu.

-Hoia, keda armastad.

-Inimese välimus pole nii tähtis kui see mis on inimese sees.

-Sõpru ei otsita välimuse järgi, vaid südame järgi.

-Inimesi ei võeta oma ellu selleks, et neid ära visata.

-Tüdrukud on ka inimesed, kellest peab sama palju lugu pidama, kui poistest.

-Ta võib olla välimuselt jumaldav kuid süda on täis kurjust ja pahatahtlikkust .

-Sõprus on kui seebimull, mis võib puruneda märkamatult ning võib mitte kunagi taastuda. Hoia sõpru.

-Ära anna lubadusi, millest sa kinni pidada ei jõua.

-Tõeline sõber on see, kes aitab sind alati, mitte see, kes sinu eemal oleku ajal sinust taga räägib.

-Tõelised sõbrad ei pane näkku.

-Elu on liiga lühike, et raisata seda inimeste peale, kes sinust tegelikult ei hooli.

-Võta elult kõik, mis vähegi võtta annab.

-Elu pole selleks, et hädaldada ja nutta vaid selleks, et võidelda ja võita.

-Ela ise ja lase teistel elada.

-Ära topi oma nina teiste asjadesse.

-Õige sõber on see, kes hoiab sul käest, kuid puudutab su südant.

-Parim sõber on nagu üks tükk puzzlest, kui ta kaob kaob ka tähtsaim puzzle osa ning siis on seda võimatu kokku saada.

-Some love lasts a lifetime, true love lasts forever.

-Armastamise ja vihkamise vahel on väga väike samm.

-Armastus ei ole see, kui ta sulle meeldib.

-Kui möistus ei oska, siis süda teab, mis öige on. ♥

-Isegi kõige kaunim armastus vöib puruneda.

-Mälestused jäävad alles inimestest, keda vöibolla praegu ei ole.

-Eksimine on inimlik.

-Nõrgad ei suuda andestada, see on tugevate omadus.

-Kõrv on valelik, aga silm räägib tõtt.

-Naer muudab sind kümme aastat nooremaks, muretsemine aga teeb juuksed halliks.

-Õnnelik oled sa siis, kui sul on midagi teha ja kedagi armastada ning sa usud mõlemasse.

-Haigus läheb suust sisse, aga tüli tuleb suust välja.
-Tarkus on varandus, mida ükski varas ei saa varastada.

-Üks pilt suudab edasi anda rohkem kui tuhat sõna.

-Rumal räägib, mis ta teab. Tark teab, mis ta räägib.

-Mitte need ei vääri lugupidamist ,kes komistavad ja jäävad vaid teiste abile lootma, vaid hoopis need ,kes suudavad tõusta ja oma viga tunnistada.

-Need kes häbi ei tunne, pole enam inimesed.

-Vali see, keda sa armastad kõige enam ja armasta oma valikut väärikalt!

-Inimene kelle pärast me kannatame, ei ole seda väärt. Inimene, kes meie kannatust väärt oleks, ei lase meil iial kannatada !

-Lootus sureb viimasena.

-Miks nutta, kui naerdes võib ka pisaraid valada.

-Unusta mure, aga ära unusta, mida õpetavad sulle pisarad.

-Naer läbi pisarate on õpitud oskus.

-On vaja ainult ühte minutit, et märgata erilist inimest, ainult ühte tundi, et teda hinnata, ainult ühte päeva, et teda armastama hakata ja siis tervet elu, et teda unustada..

-Kõrv on valelik, aga silm räägib tõtt.

-Armastus tuleb pimedana, läheb nägijana.

-Kui sa ei suuda millessegi uskuda, siis usu sellesse, mida näed.

-On vaja väga vähe, et olla õnnelik.

-Üks tark poiss ütles mulle kungi : Armastus on nagu vesi, vesi muutub aeglaselt soojaks ja siis jahtub aeglaselt, sama on ka armastusega. See tekib aeglaselt ja kaob aeglaselt, nii ei saa olla , et ükspäev lihtsalt ei armasta.

-Aeg ravib kõik haavad.

-Elu on liiga lühike. Tuleb suhelda ainult nendega, kes seda väärivad.

-Suudlus on süütu meelelahutus.

-Mehed on ikka niisugused: jooksevad ja jooksevad su järel, lööks või terve maailma sinu pärast maha, aga niipea, kui kätte saavad, kaovad kui kulutuli.

-Tarkuse esimene samm on see, kui sa tunnistad, et oled loll.

-Kui pole armastust ega sõpru,on elult võetud kogu tema võlu.
-Milleks on tarvis kedagi tappa? On keegi suremata jäänud?

-Elu ilusamaid hetki ära unusta, sest nii haruharva leidub neid!



-Mul pole midagi suremise vastu, aga mind ajab vihale, et ma peangi surnuks jääma.

-Behind every great woman , is a guy looking at her ass .

-''I love You ! '' is eight letters. So it's bullshit.

-Maailmas on kolme liiki sõpru: sõbrad, kes teid armastavad. Sõbrad, kes teist ei hooli. Sõbrad, kes teid vihkavad.

-Viha on lühike hullumeelsus!

-Ainus põhjus miks keegi sind iial vihkaks on see , et ta tahab olla täpselt nagu sina !

-I should enjoy my life, but i fucking hate it .

-I hate that I love you.

-Armastus on kolme silbiline sõna,mida annab elu aeg venitada.

-Armastus on kõige raskem matemaatika,sest tema ülesanded on sageli lahendamatud.

-Armastus on nagu fotolint,et teda ilmutada on vaja pimedust.

-Love is like the wind - I can´t see it, but I can feel it.

-Love is composed of a single soul inhabiting two bodies.

-Love is the triumph of imagination over intelligence.

-True love stories never have endings.

-A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

-Death can not stop true love, it can only delay it for a little while.

-Love is made by two people, in different kinds of solitude. It can be in a crowd, but in an oblivious crowd.

-Love makes the wildest spirit tame, and the tamest spirit wild.

-Love is not a matter of counting the years - it's making the years count.

-You can't buy love, but you can pay heavily for it.

-Loll on see kes vabandust ei leia.

-Ma arvasin,et rumalusel on piirid,aga nagunäha, ma eksisin.

-Loll küsib rohkem,kui üks tark vastata oskab.

-Kõik sünnivad lollina, lihtsalt, enamus õpib targaks.

-Inimeses ,kes pole kunagi armastanud, võib peidus olla kaks korda rohkem kurjust, kui teistes.

-Lootus on lollide lohutus.

-Lollist võib targa teha , aga targast lolli ei iialgi.

-Praegu inimesed arvavad,et sa oled loll, niiet ära ava oma suud, muidu on nad kindlad.

-Ära kogu aeg päri, parem ela vahepeal natuke!

-Vihma ajal ei laena keegi vihmavarju.

-Kaja vastab sulle alati!

-Tuulelohe tõuseb tuulele vastu.

-Võibolla on see tõsi, et teistel planeetidel pole võimalik elada, kuid ega siingi kerge ole.

-Help me, I'm blond.

-I'm like a butterfly: pretty to see, hard to catch.

-Mis pole salapärane ega mõistmatu, see pole armastus.

-Sõprus suurendab rõõmu ja vähendab kurbust.

-Elu on kui autopesula, kust proovid jalgrattaga läbi sõita.

-Kui inimene ei tule toime väikeste asjadega, hakkab ta end vägistama suurte mõtetega.

-Kui kaks inimest teevad ühte ja sedasama, siis ei ole see üks ja seesama.

-Vaikimisega võib end mõnikord rohkem päästa kui sõnadega.

-Ei ole halvemaid, paremaid aegu, on ainult hetk, milles viibime praegu...

-Mida seletamatum on juhus, mis sulle õnne toob, seda suurem on su usk selle sisse.

-Ka rumalale küsimusele saab targalt vastata.

-Tõde võib olla küll üks, kuid ta on nii suur, et paistab iga vaataja poolt isesugusena.

-Mõelge sellele, et tänast päeva ei tule enam KUNAGI !

-When I try to describe how I feel when you hold me I get butterflies. I hear lullabies. It's hard to explain. Like the scent of a rose or the sound of the rain, it's too precious and to wonderful to give it a name..

-Elu on nagu lill, persse need muruniidukid .

-Hirm teeb inimesed rumalaks.

-Save water, drink beer!

-Edukas revulutsionäär on riigimees, edutu - terrorist.

-Võtmehoidja on välja mõeldud selleks, et sa kõik võtmed korraga ära kaotaksid.

-Selleks, et ennast korralikult välja magada, peab sisse magama.

-Kolm elu põhimõtet:
Kõik on võimalik.
Kõik on suhteline.
Kõik oleneb.

-Kui keegi kellegi peale vihastab, on see selle inimese probleem, kes vihastab, mitte selle, kelle peale vihastatakse.

-Kui tead ette - vaidluse tulemusena ikkagi lolliks jääd, hoolimata, et sul on õigus - pole mõtet vaidlust alustadagi.

-Kus viga näed laita,saada perse,ära aita!

-Alati, kui ma välja lähen, on mul väljaminekuid. Aga kui sisse tulen - sissetulekuid miskipärast ei ole.

-Jalgrattapolitseinik teise sõnaga - väntvõmm.

-Pealtnäha rahuliku inimese hing on nagu tuulevaikne ookean - kunagi ei või teada, mis selle põhjast leida võib.

-Uss, kes elab sõnnikus, peab kogu maailma pasaks.

-Rasedus = sugulisel teel leviv nakkushaigus.

-Väljapääs väljapääsmatust olukorrast asub sealsamas, kus sissepääski.

-Ma unustan sinu ainult siis, kui ma unustan hingamise.

-I Love You" - three simple words, but they're so hard to say !

-Nobody is perfect . I am nobody , that makes me perfect.

-Thanks, for acting like you cared.

-Just because I'm not crying, doesn't mean I'm okay.

-When somebody hurts you , cry a river , build a bridge and GET OVER IT !

-Don't hate me cause I'm pretty . Hate me cause I've got attiude.

-Good girls go to heaven , bad girls go everywhere.

-I feel I can fly when I stand next to you.

-Sometimes when I say : '' oh , I'm fine '' . I want someone to look me in the eyes & say : '' tell the truth '' .

-Letting go doesn`t mean giving up, it is accepting that some things just are not meant to be.

-I hate barbie, because this blond bitch has everything.

-You asked me what was wrong and I sayed "NOTHING"... after you left i whispered "EVERYTHING"...

-I don`t need you to love me, I just wan`t you to notice me...

-Tired of trying, sick of crying. Yeah, I'm smiling , but inside I'm dying.

-A true friends sees your tears but fixes your heat.

-A friends is someone , who knows the song in your heart and can sing it back to you, when you have forgotten the words.

-You didn't lose me, you let me go.

-You don't care. You never had, you never will.

-Nobody's perfect, everybody makes mistakes...you live and learn it!

-831 means "I love you!" 8 letters, 3 words, 1 meaning.

-Some things are worth waiting for.

-My teddybear is just like you, but the only different is...that he always miss me.

-The hardest thing to do is watch the one you love, love somebody else.

-"Mõmmi, ma luban!" ütleb tüdruk pisarsilmi ja lõikab oma mõmmil pea maha, "sind väärikalt maha matta."
-Hoiatus! Sulgege köik uksed-aknad, kuna ringi liiguvad mingid punaste mütsidega perverdid, kes kutsuvad endid päkapikkudeks !

-Maybe I don't have the blond hair you like, or maybe I don't have eyes like the sky, and I'm not sure if I'm the girl in your dreams, but at least I'm not pretending to be somebody else!

-Elu ei saa olema lillepidu kui sa selle nimel vaeva ei näe ja seda ise ei korralda !
Kardaan Laksu – poksija
Kinnask Ätte – hiina poksja
Kurvis kravis – läti rallisõitja
Kurvis Pikalis – läti rallisõitja
Ülle Annus – narkoennetuskeskuse töötaja
Anti Septikum – apteeker
Antti Vastatatti – soome poksija
Api Upun – kreeka ujuja

Neil Cumm – inglise rehviekspert
Gulm Veriine – soome poksija
Matti Altlatti – soome kõrgushüppaja
Ket Mahha – afganistaani rattasõtja
Tiit Sei – eesti dj
Langu Age – keeleteadlane
Mari Huaana – narkosõltlane
Myoda-Pohja Ruomalainen – soome ujuja
Pereta Purki – poola laulja
Kari Munne – soome ärimees
People always say , that hate is such a strong word .. but so is love & people throw it arond like its nothing .

Armastusel on kaks keha, aga üks hing !

Love is name, sex is game. Forget the name and play the game.

Õnne ei saa osta raha eest. Seepärast meil ongi pangakaardid.

Mine nii kaugele kui näed, ja kui sa oled kohale jõudnud, näed kaugemale

Tugevam loom on alati kartnud, et nõrgem talle kallale kipub,
ohu vältimiseks on ta selle nahka pannud.

Ära kritiseeri lolli vaenlast - äkki saab targaks!

No comments:

Post a Comment